sreda, 12. november 2014

Predstavitev umetniškega dela: Zimska idila


Zimska idila
2011
Olje na platno
60 x 50 cm

Pisalo se je leto 2011 in bil je december. To so še leta, ko sem bila toliko optimistična, da bo božič letos pa le bel.
Čeprav se je december že začel, snega pa od nikoder, sem se odločila da bom si sama pričarala zimsko idilo. Tokrat, ko sem pomislila na zimo, nisem videla pred seboj "tradicionalnih" zimskih živali, kot jih prikažejo raznorazne reklame po televiziji. Ne, jaz sem videla medveda.
Odločila sem se za prizor, kjer se samotaski medved sprehaja skozi izpraznjen javni mestni park. Mogoče celo ob času, ko ljudje ravno pri polnočnici pojejo Sveto noč.
Kar se meni osebno zdi najbolj idilično v ziskem času je nočni prizor, ko opazuješ ob javni osvetljavi kako mirno in lahkotno snežinke padajo na debelo odejo snega. Tisti občutek iz otroštva, ko v temi ležiš v snegu in strmiš v nebo. Snežinke ti padajo na lice, ti pa zatopljeno odplavaš v nekakšen trans sreče.
S to sliko sem hotela uprizoriti ravno ta občutek, ki sem ga imela, ko sem še kot otrok veselo opazovala padanje snežink. Občutek, ki ga hočem ohraniti, ker vem, da takšnih radosti mogoče več ne bom deležna.



www.klarisasipos.com

Ni komentarjev:

Objavite komentar