torek, 11. november 2014

Klarisin dan #8

11. 11. 2014 - Poplavljanje reke Drave in prvi dan moje službe



Pretekli vikend je skoraj celotna Slovenija trepetala. Skoraj vsak je neprestano spremljal vremenske napovedi, poročila po televiziji ter lokalne novice po radiu.
Za soboto je bilo napovedano najhujše. Že zjutraj okrog osme ure so na Ptuju zatulile sirene. Neprijeten občutek. Vkljub slabi napovedi sem opoldan skočila v tekaško opremo ter se podala na krajšo turico. Pot me je zanesla mimo reke Drave, kjer sem lahko poslušala kako glasna in močna je reka. Tistih nekaj metrov, ki je vodila pot mimo struge sem lahko začutila tudi hlad ter vlago, ki jo je rekla nosila s seboj.
Nekoliko kasneje, uro pred sončnim zahodom, sem se peš podala na nasip, ki je speljan ob reki. Tako sem občudovala moč in lepoto Drave. Tam kjer sem hodila jaz je reka poplavila mogoče le za kakšnih 10 cm. Odpravila sem se naprej po nasipu in do točke, katera je bila sanirana od prejšne poplave. Tisto leto je Drava poplavljala tako močno, da je odnesla del cestišča. Nekaj metrov naprej od saniranega dela pa reka spet spodjeda ter odnaša material. Fotografirala sem prav ta del. Lahko se vidi kako blizu je tok reke.
Na tem predelu se je zbiralo kar nekaj ljudi, ki so z zanimanjem opazovali tok in bučanje reke. Vsake toliko se je ustavil kakšen avto iz njega stopil človeč s fotoaparatom ter fotografiral. V tistem času je nad Dravo naredila precej gosta megla, tako močna da nisi videl na drugi breg reke.




Včeraj sem spet začela z mentorstvom na Škofijski gimnaziji Antona Martina Slomška. Kaj delam je to, da nadarjene dijake iz gimnazije ter tiste dijake, ki se želijo po zaključeni maturi vpisat na umetniško smer, "učim" risanja in slikanja. Trenutno se nobeden od dijakov ne misli vpisat na slikarstvo, tako da jih učim bolj osnove, ki jih bodo potrebovali za vpis na dizajn, arhitekturo. Letos imam par dijakov več kakor lani in upam, da bo delo bolj redno in uspešno!


Ni komentarjev:

Objavite komentar