torek, 25. november 2014

Nič mesa? Kaj pa sploh ješ?

25. 11. 2014 - Preproste jedi za preproste ljudi.

V svojem življenju sem že velikokrat doživela, da so me ljudje ob spoznanju, da ne jem mesa spraševali: "Kaj pa potem sploh ješ?" Stavim, da od vseh teh oseb, ki so mi to vprašanje postavile, jem bolj raznoliko, mavrično, bolj hranljivo nabito. Že sam moj zajtrk se začne pisano, sladko, zdravo.
Da vsem radovednežem zadostim, sem se odločila, da bom blogala, kakšni izgledajo moji obroki. V smislu: "What I eat in a day".

Današnji dan se je začel tako kot vsak dan prejšnjega tedna. Ker je sezona kakijev, sem v mikserju zmiksala štiri zrele Tipo kakije ter dve zreli, srednje veliki banani. Zajtrk za zmagovalce :P.


Drugi obrok je bil kuhan. Trenutno sem velika oboževalka "čorb". V stilu: kaj imaš, vrzi v lonec. Zelo dobra kombinacija mi je: krompir, repa, buča čajota, polenta kot gostilo, malenkost pasiranega paradižnika ter začimbe.


Mislim, da se bo v mojem želodcu danes znašlo še kaj. Jabolko se je že, mogoče bo sledilo še drugo, tretje, četrto, ...

Ni komentarjev:

Objavite komentar