sreda, 26. november 2014

Portret škofa Janeza Frančiška Gnidovca

26. 11. 2014 - Finito!



Z današnjim dnem sem končala portret škofa Janeza Frančiška Gnidovca!

Naloga, ki sem si jo zadala ni bila lahka. Najtežji mi je bil tisti del, kjer sem delala povsem na pamet, brez da bi si s čim pomagal. Velikokrat nisem vedela, kaj lahko pričakujem, če postavim tisto barvo ali takšno potezo čopiča na določeno mesto. 
Res največji problem, ki mi trenutno dela probleme pa je mogoče nenavaden in se sliši neumno. To je prah v sobi. Olje se suši počasi, včasih celo dva dneva. Med procesom sušenja pa umetnik nima veliko vpliva. Lahko samo čaka (obstajajo tudi tehnike hitrega sušenja). Ko se taka slika suši in v tisti sobi, kjer je delo postavljeno po zraku plava nešteto drobcev prahu, ni ravno idealno. Največ tega praha se je usedlo ravno na škofovo temno obleko. Odstranitev tega pa je skoraj nemogoča. 


Portret bo kmalu tudi javno na ogled!

Ni komentarjev:

Objavite komentar