ponedeljek, 27. oktober 2014

Projekt: Portret škofa Janeza Frančiška Gnidovca #6

27. 10. 2014 - Preveč distrakcij

Ozadje slike

Prejšnji teden je bil idealen za slikanje. Vreme je bilo deževno in ponavadi ob takšnem vremenu ne hodim naokoli. Preprosto "ždim" v hiši.
Ta dva dneva, ki sta bila deževna pa me je držalo popolnoma drugačno vzdušje. V začetku tedna sem napisala na Facebook, da sta mačjo hišico okupirala ježa. En večji in en manjši. V tem primeru sta ježa "označilo" hišico (pokakcala sta se po celotni hišici ter ustvarila lužico v enem izmed kotov). V hišico, ki smrdi po ježih, maček ne bo šel saj je sam po naravi čista žival in ne spi na iztrebkih. V glavnem, spoznanje da moj mucek spet nima zatočišča pred mrazom, me je spet pregnalo v očetovo delavnico k izdelavi mačje hiše. Tokrat sem si zadal malenkost večji načrt.
Oba deževna dneva sem porabila za hišico, naslednje dneve pa sem porabila v iskanju izgovorov, da se ne usedem pred sliko.

Portret škofa Gnidovca, ki je v nastajanju, napreduje počasi. Lahko rečem, da se moj čopič približuje figuri, glavnemu motivu te slike!

Pričakujem, da bo slika končana konec novembra!


www.klarisasipos.com

Ni komentarjev:

Objavite komentar