torek, 28. oktober 2014

Klarisin dan #6

28. 10. 2014 - Novičke iz sveta mojih mačk

Serval

Za začetek naj povem dobro novico, ki me zelo veseli!
Mucica Serval, o kateri sem pisala v enem od prejšnjih blogov je povsem okrevala. Rana, ki jo je imela je bila precej resna. Veterinar bi takoj predpisal antibiotike. Hvala Bogu, se ji je povsem zacelila, z manjšimi mojimi intervencijami.

Zaceljena rana


Kakor mogoče že veste, je prvo hišico, ki sem jo naredila zasedel jež. Jo označil ter tako odgnal mojega mucka na hladno. Prejšni teden, ko sta bila dva dneva precej deževna, sem si vzela čas za izdelavo nove, lepše in toplejše hišice. Tokrat bolj premišljene.

Nova mačja hišica

Mačja hišica je za vse letne čase. Lahko se jo sestavi ter tako iz zimske izolirane hišice dobiš poletno leseno. Za celotno hišico sem potrebovala sedem ur neprekinjenega dela.

Hišica v nastajanju

Mucek Toli je potreboval kar nekaj dni, da je spoznal, da je tale hišica zdaj njegova in da je varna pred bodečimi nepridipravi. Mislim, da se je ravno danes vselil.

Toli

Tolijeve glivice po glavi se počasi zdravijo. Mucek ne izgleda več tako grozno, kot prvi dan ko je prišel domov. Upam pa, da se bo kmalu rešil te srčebe nadloge!

Toliko za sedaj iz mačjega sveta.

Ni komentarjev:

Objavite komentar