sreda, 1. oktober 2014

Predstavitev umetniškega dela: Risova idilična zima


Risova idilična zima
2011
Olje na kaširano platno
50 x 60 cm

Par mesecev po tem, ko sem naslikala sliko bengalskega tigra, sem se odločila z nadaljevanjem takšnega stila slikanja. Začela sem slikat kanadskega risa. Najprej sem imela namen upodobit evrazijskega risa, ker pa nisem takoj našla primerne fotografije, sem se odločila drugače.
Drugi razlog za slikanje te slike je bilo tudi tekmovanje Arte Laguna, na katero sem sliko kasneje tudi poslala v tekmovalni program.

Ob slikanju risa, sem se v to prečudovito mačko tudi zaljubila. Začela sem se veliko več zanimati za slovenske rise ter nasplošno o tej vrsti risov (karakter, navade).
Naslikala sem ga na podoben način kot tigra, a brez prvega sloja barve, ki je bil pri prvi iz jajčne tempere. Pri očeh sem se posebej potrudila. Sedaj, ko gledam tole sliko in pogledam oči, me barva le teh vedno spomni na nekoga (Huri).


www.klarisasipos.com

Ni komentarjev:

Objavite komentar