četrtek, 2. oktober 2014

Kaj se je danes kuhalo v mojem loncu? #1

2. 10. 2014 - Ajvar na drugačen način
Riž s papriko
Trenutno imamo doma res veliko paprik. Sedaj jih že skoraj en mesec jem čisto vsak dan. Ponavadi pristanejo v župi, za danes pa sem poskusila nekaj drugega.
Pobrskala sem po receptih, kako se naredi ajvar ter ga sama poskusila prilagodit mojim zahtevam.
Uporabila sem:
- 3 paprike
- 1 majhno čebulico
- 1 majhen strok česna
- 2 čajni žlici rjavega sladkorja
- 2 jušni žlici blagega domačega jabolčnega kisa
- 1 jušna žlica sladke gorčice
Vse sestavine sem popražila na ponvi ter položila v veliko skledo polno riža.

Takšen recep je idealen za takojšno uporabo ter kot priloga. Naslednjič bom papriko poskusila zmleti, da bo res tudi izgledalo kot ajvar!

Ni komentarjev:

Objavite komentar