torek, 30. september 2014

Klarisin dan #3

30. 9. 2014 - Cat box

Domača izdelava mačje hišice

Mucek, o katerem sem že pisala, še vedno sedi pred vhodom v hišo, dan in noč. Noči so postale hladne, mucek pa je začel grdo kašljati ter kihati. Ker se sam ni hotel čez noč umakniti na postrešje štale, kjer je seno, sem se odločila, da mu izdelam toplo mačjo hišico.

Osnova hišice je škatla od mikserja, katero sem utrdila še z enim slojem kartona. V notranjost hišice sem na tla pribila tanko leseno desko. Če moker, topel maček leži na kartonu se le ta zgrbanči ter uniči. Celotno hišico sem obdala s siporexom (za izolacijo). Hišico sem pokrila s plastično streho ter iz lesenih desk zbila podstavek, da je nekoliko dvignjena od tal.

Sedaj mucek vsako noč spi na suhem in toplem.

Ni komentarjev:

Objavite komentar