sreda, 24. september 2014

Predstavitev umetniškega dela: Bengalski tiger


Bengalski tiger
2011
Olje na laneno platno
50, 5 x 60 cm



Na Akademiji za likovno umetnost in oblikovanje smo v drugem letniku spoznavali tehnike starih mojstrov. Kakšen način slikanja so imeli ter kako so dosegli tako dobro obstojnost slik.
Ob tej nalogi sem začela sama razmišljat na drugačen način, kot do tedaj. Razmišljala sem o slojih barv, postopkih in postopnem grajenju umetniškega dela.
Prva slika, ki sem jo uspela naslikat po postopkih, ki so jih uporabljali dolgo pred nami, je ta slika bengalskega tigra. Laneno platno sem sama napela na lesen podokvir. Platno sem grundirala ter zbrusila. Prvi sloj barve sem nanesla iz jajčne tempare, nadeljevala pa z oljnimi barvami.

Zakaj je motivika ravno bengalski tiger? Kot prvo, hotela sem močne barve in močan motiv. Kot drugo pa je tiger moja prva ljubezen v živalskem svetu.

Sliko bengalskega tigra sem slikala več mesecev in sem nanjo prav posebej ponosna. Tukaj tiči tudi razlog, zakaj je doma ta slika edina, ki je okvirjena. Mislim, da je tudi edina, ki je ne bom nikoli dala naprodaj.

Ni komentarjev:

Objavite komentar