torek, 23. september 2014

Klarisin dan #2

23. 9. 2014 - Nočni duhec

Mačji zaspane

Še ena mačja "štorija":

Pred spanjem imam navado, da spijem liter vode. Posledica tega je, da se ponoči sprehodim do stranišča enkrat do celo štirikrat.
Danes sem potovala dvakrat. Ob drugem sprehodu, ko sem se sprehodila mimo stola, ki stoji pred straniščem, me je s tega stola pozdravil mehak "mijav". Ura je bila 4 zjutraj. Nikakor mi ni šlo v račun, kako je lahko maček v hiši. Vsako večer ga damo ven. Danes pa je spal kar znotraj.
Pospremil me je na stanišče ter na vsak način hotel v naročje. Neprijetna situacija. Skupaj sva potegnila vodo ter odšla ven. 
Tako dolgo sem se ukvarjala z mačkom, da me je spanec popolnoma minil. Dve uri sem se potem obračala po postelji, dokler nisem zaspala nazaj.

Uganko, kako je Huri prišel noter, smo razrešili. Oče ga je ob polnoči dal noter, mu dal jesti ter pozabil na njega. Tako je maček "ajčkal", dokler nisem pridrsala mimo jaz.

Ni komentarjev:

Objavite komentar