ponedeljek, 22. september 2014

Projekt: Portret škofa Janeza Frančiška Gnidovca #2

22. 9. 2014 - Priprava referenčnega materiala za portret

Zbiranje idej in referenčnega materiala

Zadnje dneve sem intenzivno razmišljalo o ideji portreta. Kot v vsaki sliki iščem smisel, zgodbo, pomen, hočem prav tako tudi pri tem portretu. Po parih dnevih razmišljanja se mi je počasi posvetila ideja, ki se mi je zdela zadovoljiva.
Današnji dan sem preživale predvsem v iskanju referenčnega materiala, ki mi bo pomagal pri slikanju. 
V spodletelem poskusu iskanja pravega modela, ki bi ga uporabila pri portretu, sem se zjutraj šla kar sama sebe fotografirat. Potrebovala sem le pozicijo rok ter njihovo barvo. V nadaljevanju pa sem po spletu iskala primerne fotografije škofovske obleke, prstana, križa, klobuka. Največji problem je bil iskanje obraza. Iskala sem obraz moškega, ki je pobrit, suh in v pravi poziciji. Kar je skoraj nemogoče. Da sem prišla do takšne fotke sem porabila skoraj eno uro. Pa še ta ni čisto idealna. Vse bi bilo lažje, če bi imela modela ...
Sedaj imam ves material, ki ga potrebujem. Prva faza je zaključena.



www.klarisasipos.com

Ni komentarjev:

Objavite komentar