četrtek, 28. avgust 2014

Snemanje po Balkanu #9

16. 8. 2014 - proti Sloveniji

Zgodaj zjutraj, okrog ene ure, smo prispeli na mejo med Srbijo in Hrvaško. Prispeli smo v ogromno kolono. Ustavili smo ter se začeli počasi premikat naprej.

Med gledanjem skozi okno po avtomobilih, sem opazila tudi takšnega "lepotca".


Med čakanjem na meji, tudi takšen pogled
Naše čakanje se je zavleklo v jutranje ure. Za izstop iz Srbije smo čakali 5 ur in pol! Po prestopu se je pred nami pojavila ponovna kolona. Tokrat je za prestop meje na Hrvaško bilo potrebno čakati le uro in pol.
Po prestopu na Hrvaško smo zadihali. Ob iskanju počivališča pa smo imeli precej slabe možnosti saj je bilo vsako počivališče nabito polno. Čakalne vrste na ženske sanitarije pa neskončno dolge.
Res dobro smo zadihali šele ob prestopu meje na slovensko stran.

V Ljubljano smo prispeli okrog enih popoldan. Za našo pot iz Letnice v Ljubljano smo potrebovali več kot 24 ur. Ob koncu smo se vsi strinjali, da bi morali našo pot obrati preko Bosne in Hrvaške.

Ob koncu našega potovanja je vsota naših prevoženih kilometrov pokazala številko 3855 km. Sama prištejem še moje kilometre in nanese 4155 km. Prav dober zalogaj!

Zemljevid našega potovanja
Naše potovanje se se je zaključilo, a resno delo se s tem šele začne!


Naslednij izlet, potovanje ali pustolovščina me čaka že za naslednjim vogalom. Tako se tukaj obračam na vas bralce tega bloga, da mi svetujete, predlagate, kakšen slog pisanja vam je všeč. Kaj naj popravim. V glavnem pa me najbolj zanima katere stvari bi najraje v prihodnosti videli, brali iz mojega življenja. Hvala za pomoč! 

Ni komentarjev:

Objavite komentar