sreda, 27. avgust 2014

Snemanje po Balkanu #8

15. 8. 2014 - iz Kosova proti domu

V ambolanto smo se vrnili ob 1.00 zjutraj. Preden smo vsi odkorakali k počitku je bila ura že 2.00, če ne že več. David in Simon sta spala v kletnem prostoru na bolniški postelji. Ema v zdravstveni ordinaciji na tleh. Klara in Janez, vsak na svoji klopi. V istem prostoru na tleh Boris. Jaz pa sem bila v sprejemnici ali nekaj podobnega, na sedežni. Tokrat v trenutku nisem mogla zaspati, saj sem iz sosednje sobe še vedno slišala Borisov glas. V kolikor je potihnil, sem hitro utonila v globokem spancu.

Sama sem se zbudi že pred šesto uro. Počutila sem se prerojena. Sedežna na kateri sem splala je bila tako mehka, da bi na njej še kdaj ponovila spanec.

Vsake toliko se je nekdo od nas zbudil, tako smo bili do osme ure vsi pokonci.


Trden spanec na trdih tleh


Razgled iz ambolante


PRESS


Skupaj smo se odpeljali nazaj v Letnico, da smo lahko ob deveti uri prisostvovali pri sveti maši v hrvaškem jeziku. Pred cerkev smo se prikazali z opremo za snemanje. Kar je ljudem pritegnilo pozornost. Vprašali so nas celo s katere televizije prihajamo.
Gneča v ladji cerkve je bila precejšnja. Zaradi svežega zraka smo raje ostali pred vhodom cerkve. Med stanjem zunaj je bilo prav zanimivo gledati po ljudeh. Nekateri so v naročjih nosili peteline, jagenčke ali pa za seboj vlekli ovna. Z živalmi so krožili okoli cerkve, katere so imeli namen darovati. Med ljudmi si lahko opazil precej tujcev. Nekje na sredini maše pa so prišli še vojaki iz raznih držav. Bili so iz Italije, Portugalske, Amerike, Avstrije, Slovenije in mogoče še iz katere. 
Ob koncu smo lahko na nebu zagledali tudi vojaški helikopter, ki se je začel spuščat nad bližno planoto.

Skupaj smo se zbrali ter nazaj grede proti kombiju še zadnjič pozdravili tukajšnje sestre.
Okrog enajste ure smo začeli našo potovanje proti domu - Sloveniji.

Med potjo smo spet obudili spomine na slabe ceste, kjer je prav dobro zdelalo nas ter kombi. V kolikor smo prečkali mejo na Srbsko stran smo se ustavili na prvi bencinski ter si pripravili kosilo / večerjo. Malenkost stran od bencinske, pod mladimi, redkimi drevesi, smo si postavili "tabor".

Naključna fotka iz kombija
Našo pot smo nadaljevali po ustaljenem tiru.



Ni komentarjev:

Objavite komentar