nedelja, 23. julij 2017

Kolesarsko potovanje po Sloveniji 2017 - 7. del

Panonska nižava

Moj zadnji zadani kolesarski potovalni cilj za letos. Če najprej obiščem naše pravo morje, lahko za konec obiščem še naše drugo morje (ki že en lep čas več ne obstaja) - Panonsko moje.
Kar se mi je na poti zgodilo ekstremnega je to, da so prekmurske ceste tako izumrle glede prometa, da bi lahko kakšno uro slalom vozila sredi ceste in ne bi nobenega srečala.
Kot drugo je bila neznosna vročina, ki mi je delal težave z žejo. Res srečna sem bila, da sem vedno ob pravem trenutno našla vir življenja - vodo. Ali je to bilo na pokopališču, na igrišču ali pred šolo. Na bencinske servise se na tem področju ni dobro zanašat.

Poziram

Plečnikova cerkev

V iskanju

Hodoš


Vročina ubija!

Parček


Ni komentarjev:

Objavite komentar