ponedeljek, 20. oktober 2014

Projekt: Portret škofa Janeza Frančiška Gnidovca #5

20. 10. 2014 - Slikarski mrk

Zahod

Nisem popolna in to tudi nočem biti. Slika ne napreduje časovno tako, kot sem si zamislila. Za mano je teden, ki je bil nekoliko neproduktiven. Na sliki nisem veliko postorila, tako je slika bolj kot ne stala ter se sušila.

Zakaj je slika samevala?
Problem je bilo modro ozadje, ki sem ga naslikala. Na čistem zgornjem robu sem nanesla temnejšo modro barvo. Bolj kot sem jo opazovala, bolj sem videla kako se bo iz te temine ulil dež ter začelo bliskat. Popolnoma sem zgrešila barvo. Ustrašila sem se, ter se slike par dni sploh nisem dotaknila.

Ob takšnem polomu se moraš kar zbrcat pred stojalo ter na slilo začet popravljat. Misli, da mi je uspelo.
Na lepo modrino neba sem naslednji dan položila večerne rdečice ter obarvane oblake.
Danes pa sem začela slikat hribe, značilne za balkansko področje.


www.klarisasipos.com

Ni komentarjev:

Objavite komentar