sreda, 22. oktober 2014

Predstavitev umetniškega dela: Kurentovo leto


Kurentovo leto
2014
digitalna tehnika
41,5 x 20 cm

Včasih tudi jaz zamenjam čopič za računalniško pisalo ter ustvarim kakšno digitalno sliko. S temi slikami se ne morem bahati saj vem, da še zdaleč nisem dosegla svojega potenciala.

Motivi panjskih končnic so ponavadi ljudski in predstavljajo razna kmečka opravila, vraže in prepričanja. Mojo panjsko končnico pa sem temu hotela približat in podat novo zgodbo.

Na svojem delu prikazujem Kurentovo leto. Vsak kurent predstavlja en letni čas, od zime do jeseni. Od premraženega zimskega kurenta, do živahnega spomladanskega, poletnega bahavega kurenta, d jesenskega optimističnega, slutečega kurenta. Vsak izmed teh kurentov ima med rogovoma pritrjene barvne trakove. Vsak kurent ima svoje barve trakov: zimski hladne, pomladni nežne, poletni žive, jesenski pa tople in naznanjujoče. Ozadje dela ne nosi velikega pomena, razen prehajanja zime v toplejše dni ter naznanjanje ptic selivk na novo zimo.


Sliko, ki predstavljam sem naslikala samo z namenom za Hoferjev natečaj. Tukaj vas naprošam, če vam je delo všeč, da na spodnji povezavi oddate glas za mojo panjsko končnico.

Klikni tukaj

Prisrčno hvala!


* glasovanje poteka od 22. 10. do 31. 10. 2014

Ni komentarjev:

Objavite komentar