sobota, 13. avgust 2016

Poletno potepanje IV. del

Torek, 9. 8. 2016 - S kolesom iz Ljubljane na Ptuj

Moja zadnja tura. Dnevi so mi prehitro minili. Mikalo me je, da bi naredila še kakšen ovinek ter potovanje podaljšala. Žal to v nobenem primeru ne bi šlo. Celo potovanje mi je nagajal kolesarski sedež. Nikakor nisem mogla normalo, udobno sedet. Neprestano sem se premeščala iz ene pozicije v drugo. Rezultat je bil seveda vneta koža na ta zadnji plati ter odreveneli živci na dlaneh. Če že nisem mogla dobro sedet, sem se tako bolj naslanjala na roke. Kar je napaka. Upam, da bom do naslenjega potepanja po Sloveniji ali izven, uspela posodobit kolo!


Hoferjeve veganske dobrote :)

Razgled s Trojan

Progress

Vroče!! Vsaka senca prija.

Domači kraj


Potovanje se je zaključilo srečno. Letos nisem utrpela nobene poškodbe. Kar sem pridobila, je le barva :)

Sedaj, ko sem v parih dneh prekolesarila več kot 500 kilometrov, vidim da sem sposobna naredit kilometrine brez problemov. Sanjam, da bi se drugo leto podala na še daljšo potovanje. Hmm, bi šlo?

Ni komentarjev:

Objavite komentar