sreda, 10. avgust 2016

Poletno potepanje I. del


Četrtek, 4. 8. 2016 - Kolesarjenje iz Ptuja v Ljubljano

Spet je leto naokoli. Letos sem se odločila, da bom lanski kolesarski turi dodala še nekaj kilometrov. Tako se nisem odpravila od doma z mislijo, da se bom domov pripeljala z vlakom. Zastavila sem si cilj, da se prav tako vrnem s kolesom.

Moje popotovanje se je začelo v četrtek, 4. avgusta, ob 4:30 zjutraj. Na pot sem se odpravila pred sončnim vzhodom, kar je pomenilo, da me je dobrih 20 kilometrov na kolesu nekoliko mrazilo.

Sončni vzhod med koruznimi polji

Edini vzpon na katerega sem morala pešačiti.

Osvežujoč pogled na reko

Krajši počitek pred vzponom na Trojane

Brez počitkov ne gre :) Najboljša energija = IRANSKI DATELJNI

Še malo in sem na cilju!

Ni komentarjev:

Objavite komentar