petek, 29. maj 2015

Ekspedicija po San Fraciscu

28. 5. 2015 - Daljse sprehajanje po San Franciscu

Zjutraj sem se pes odpravila na Caltrain postajo od koder sem se z vlakom odpeljala v center San Francisca.
Kot prvo sem imela namen obiskat center Yerba, a je bil zaprt zaradi snemanja.


Odpravila sem se naprej ter naletela na Akademijo za umetnost. Videla sem, da ponujajo voden ogled po oddelkih akademije. Zgrabila sem priloznost ter se te ture udelezila. Videla sem slikarski ter graficni oddelek.





Po ogledu akademije sem se po poti ustavila v cerkci sv. Petra in Pavla, kjer sem naletela ravno na sredino sv. mase. Prisotnih nas je bilo le 5 do 7 ljudi.

Cerkev sv. Petra in Pavla

Po sv. masi sem se odpravila naprej proti mostu Golden Gate.

Pogeld na cerkev od dalec


Znamenite ulice San Francisca


Pogled na San Francisco










Jaz na plazi


Alkatraz, obala in psicki


Golden Gate Bridge

Zjutraj je bilo v San Franciscu 12 stopinj z nizko oblacnostjo. Popoldan pa se je slika popolnoma spremenila. Bilo je 16 stopinj, sonce je napolno zgalo, veter pa mocno pihal.
Celotno pot, ko sem hodila proti mostu, je v moj obraz mocno zgalo sonce. Tega nisem obcutila zaradi hladnega zraka in mocnega vetra.

Po pocitku ob obali sem se odpravila nazaj proti postaji, a po drugi poti.
Pot se mi je nesramno vlekla. Moje noge so bile ze mocno utrujene in zdelane. Pocasi, a se vedno dovolj hitro sem napredovala po zastavljeni poti. Nekaj kilometrov stran od postaje sem si privoscila se falafel (The Flying Falafel).




Na postajo sem prisela tocno. Ukrcala sem se na vlak ter odpeljala proti domu.

Med voznjo na vlaku sem ugotovila, da ravno v mojem vagonu ne naznanja postaj po radiu. Spomnila sem se, da lahko premikanje vlaka spremljam po google mapsu.
Srecna, da bom kmalu domov, se izkrcam z vlaka. Z izkrcanjem ugotovim, da je vlak preskocil mojo postajo. Prisela pa sem v Sunnyvale, eno postajo juznjeje od moje. Bila sem zejna in izmucena.
Vseeno sem se pes odpravila nazaj proti severu.

Domov sem prispela nekaj minut pred 20.00. Z danasnjim dnem sem prehodila priblizno 30 km. Ugotovila sem tudi, da me je sonce kar precej zapekel po obrazu.



Ni komentarjev:

Objavite komentar