torek, 10. februar 2015

Tek na smučeh - Čez drn in strn po sosedovih njivah

10. 2. 2015 - Zadnji poskusi teka na smučeh to zimo



Po enem letu, odkar sem si kupila smučke za tek, sem lahko tekla le par krat. Mislim, da sem šla tri krat za novo leto ter sedaj dva krat. Za novo leto je bil sneg točno takšen, kakršen bi moral biti, sedaj ta sneg, ki je zapadel pa nikakor ni bil dober. Kot prvo ga ni bilo dovolj, kot drugo je bil preveč mehak. Tukaj sta bili tudi drugi oviri, to je njiva polna krtin in jarkov in druga, ki sem jo sama zakrivila. Progo sem si speljala preveč površno. Morala bi si vzeti za prvi krog več časa ter jo speljati čim bolj ravno in enakomerno.
Najverjetneje to zimo več ne bom mogla iti na smučke, edino če se odpravim na Pohorje (malo verjetno).

Sedaj pa dolgo čakanje do naslednjega zapadlega snega. Upam, da v decembru!



Ni komentarjev:

Objavite komentar