ponedeljek, 2. februar 2015

Prebuditev stripovskega junaka: Zvitorepec

2. 2. 2015 - Ena digitalna slika na teden #9





Ste tudi vi izmed tistih, ki ste otroštvo preživeli ob debelih buklah stripov Mikija Mustra? Za sebe vem, da sem ena izmed tistih. Razlika pri meni je ravno ta, da jaz nisem rada brala ter tako izvedela zgodbo, ki se je dogajala v knjigi. Jaz spadam med tiste, ki stripe samo gledajo. Kot otrok sem te debele bukla Musterja samo gledala in gledala in gledala. Sploh se nisem mogla naveličat. Poleg zgodbe, ki jo je ustvaril avtor sem ustvarjala lastno zgodbo. Zgodbo v kateri sem bila sama prisotna, nekako vstopila sem v strip ter skoraj živela v tistih slikah.
Še sedaj raje ne berem, ampak preučujem same prizore.




www.klarisasipos.com
DeviantART




Ni komentarjev:

Objavite komentar