sreda, 10. december 2014

Predstavitev umetniškega dela: Zimski strah


Zimski strah
2012
Olje na platno
70 x 100 cm



Danes vam predstavljam prvo delo od štirih, katera sem imela za mojo diplomo.

Vsa štiri dela se navezujejo na slovenske avtohtone živali. Vsako delo sporoča svojo opozorilo. Vsako delo hoče nagovoriti gledalca ter ga usmeriti k premišljevanju problemov, s katerimi se soočajo naše živali.

Dela se vrstijo glede na letne čase, zaradi česar bom začela pri zimi.
Slika Zimski strah predstavlja našega kraškega ovčarja, kraševca. Kar nekaj let smo ga imeli doma in sem tako imela dobro priložnost spoznati to neverjetno pasmo. Karakter te pasme je precej trmast, videz pa nekoliko spominja na žalosten izraz. S sliko sem hotela poudarit in opozorit na naš odnos do živali. Prikazat, kako nemogoča ravnanja se vršijo nad psi.

Sliko sem sestavila iz večih fotografij ter tako dobila željeno pozo psa. Delo pa sem stopnjevala z uporabo temnega ozadja, s čimer sem dobila efekt zaprtosti. Težko vzdušje na sliki naredi tudi zimsko, temno okolje ter svetle zameglene črte, ki dodatno ozračje stisne k tlom.



www.klarisasipos.com



Ni komentarjev:

Objavite komentar